keskiviikko 2. toukokuuta 2007

Päämäärät kadonneet

Olkaa hyvät. Tää on blogi Screendisplay Jämsä.
Tänään minä vain kävelin Jämsää pitkin
Kuten tää olisi iso kaupunki.

Välillä satoi räntää, välillä tuuli kovasti. Toisinaan taas aurinko taisi paistaa. Tää kaupunki oli taas lööpeissä, kuten toissapäivänäkin. Nyt tosin toisesta syystä. Mun naama on kai tuttu tässä kaupungissa. Mutta tänään minä en nähnyt ketään tuttua.

Hyvä niin - en olisi tahtonut ottaa ihmiskontaktia.
Olin väsynyt työstä, jota tein tänään ihmisten hyväksi.
Olkaa hyvä ja ottakaa istumapaikka. matka voi alkaa.


Tää olis nytte se Jämsä, sen keskustaa.
Siinä kääntyi linja-auto Keskuskadulle. Ote minun Jämsääni. Vuosia sitten bussissa mä luin kirjeestä sanat "rakastan sinua"
anteeksi sössötys.

Silta yli virran.
On mulla tuostakin paikasta sellainen "mun Jämsäni" -otos, mutten kerro sitä.
koska se olisi aika paha


Taivas satoi satunnaisesti vettä.
Lööpeissä oli siitä mönkijäonnettomuudesta, jossa oli kuollut lapsi. Se onnettomuus oli sattunut Jämsässä. Jämsää on aika paljon nykyään, joten kyllä täällä tapahtuu asioita.

Täällä ollaan kirjoitettu verellä seinään sanat "rakasta perhettäsi". Suomi sai lukea sen iltapäivälehdestä.
Miksi ne koko ajan mainosta jotain tyhjää? Siis toi mainoskehys on ollut kiinni tossa pylväässä jo kauan - enkä muista siinä koskaan minkään mainoksen olleen.

Koskahan?
Siis koskahan tää paikkakunta jälleen saa olla lööpeissä jostain hirveästä teosta.

Tulossa on kuitenkin naurua elämään - myös Jämsässä.



3000 käyntiä tässä blogissa. Hyvä.
Yritän tarjota kuvia ja tekstiä Jämsästä ja omasta suhteestani ky. paikkakuntaan tämän blogini avulla.